FAQ



Veelgestelde vragen

Inschrijvingen

1Hoe weet ik of mijn inschrijving gelukt is?
Nadat u voor het kamp heeft betaald, zal u een bevestigingsmail ontvangen. Indien u niets ontvangt, neem dan contact met ons op.
2Ik ontvang geen e-mails hoe kan dat?
Check even of u het correcte e-mailadres heeft doorgegeven. Indien het probleem zich nog steeds voordoet kan je mailen naar info@re-mind.be.
3Tot wanneer kan ik mijn zoon/dochter nog inschrijven in een kamp?
Tot de dag voor de start van het kamp is het mogelijk om jouw zoon of dochter nog in te schrijven.
4Mijn kind heeft een beperking. Kan hij/zij deelnemen aan een Re-Mindkamp?
Afhankelijk van de situatie is dit mogelijk. Gelieve daarvoor een mailtje te sturen naar info@re-mind.be.

Kortingen

1Mijn korting wordt niet aanvaard, wat nu?
Check even of je de korting al eerder gebruikte. Controleer even de voorwaarden om van de korting te genieten. Heb je de korting nog niet eerder gebruikt en voldoe je aan alle voorwaarden, stuur dan een mailtje naar info@re-mind.be.
2Ik ben mijn kortingsbon kwijt?
Geen probleem, stuur even een mailtje naar info@re-mind.be dan ontvang je een kortingscode van ons
3Kan ik een fiscaal attest ontvangen?
De fiscale attesten worden automatisch toegestuurd na de kampen.
4Komt dit kamp in aanmerking voor een terugbetaling via het ziekenfonds?
Jazeker, bezorg ons de documenten op het kamp of per mail en dan ontvang je die ingevuld terug.

Annuleren

1Kan ik een reeds ingeschreven kamp annuleren?
De annulatievoorwaarden kan je nalezen in de algemene voorwaarden.
2Wat moet ik doen als mijn kind ziek is, tijdens het kamp.
Is je zoon/dochter ziek is tijdens het kamp, verwittig dan zeker telefonisch of via mail. Stuur ook het ziektebriefje door naar info@re-mind.be, dan krijg je een tegoed voor een volgende inschrijving.

Betalen

1Hoe moet ik betalen voor een kamp?
Zet het kamp waarvoor je wenst in te schrijven in het winkelmandje en reken het winkelmandje af. We werken met online betaling.
2Er liep iets fout tijdens het afronden van de betaling, wat nu?
Check even je mailbox, kreeg je een betalingsbevestiging dan is er geen probleem. Kreeg je geen betalingsbevestiging in je mailbox, mail dan even naar info@re-mind.be.

Login

Wachtwoord vergeten?

Een account aanmaken?